sábado, 19 de diciembre de 2009

TANCAMENT DE L'ASSIGNATURA I AVALUACIÓ


Per acabar, he triat aquesta fotografia perquè representa el camí que hem seguit al llarg del semestre, avançant en els aprenentatges a través del blog i les diferents eines emprades
Pel que fa a l'utilització del blog, per mi era una eina força desconeguda i no tenia experiència en la seva realització, he après a introduir-hi fotos i a fer-hi enllaços durant la realització de les diferents activitats.
M'ha ajudat com a síntesi i reflexió de les activitats proposades durant el semestre.
Penso utilitzar-lo més endavant, ja sigui per a buscar temes sobre la interculturalitat o bé com a eina pràctica amb els alumnes, de fet, a la nostra escola n'hem creat un, com a alternativa a la pàgina web.
Crec que per propers semestres estaria bé que es donés més interacció entre els blogs dels companys, per exemple, havent de fer algun comentari en les entrades d'algun company, per a que no sigui una tasca tan individual.
Pel que fa a l'avaluació de l'assignatura, el fet d'haver relacionat la teoria amb activitats pràctiques, m'ha permés treballar i entendre millor els diferents conceptes introduïts i relacionar-los amb experiències concretes a través del debat, de la realització i anàlisi de la webquest i del blog. Penso que s'han complert les meves expectatives envers l'assignatura, tot ampliant els meus coneixements sobre interculturalitat, fet que em servirà en la meva futura tasca com a psicopedagoga,així com els recursos emprats, ja que tots són eines educatives que ens permetran treballar el que ens interessi amb els nostres alumnes, bé creant-ne de nous o cercant entre els ja existeixen, sempre analitzant-los amb actitud crítica i oberta, com hem intentat fer nosaltres mateixos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario